Czym jest unboxing experience? Wywołaj pozytywne emocje u klientów poprzez spersonalizowane opakowanie produktowe!

Niniejszy artykuł pod tytułem Po jakim kierunku studiów najłatwiej jest znaleźć pracę? nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Po jakim kierunku studiów najłatwiej jest znaleźć pracę? należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Spersonalizowane opakowanie produktowe może przyczynić się do zbudowania pozytywnego wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży. Jak wywołać u klienta unboxing experience? Co to takiego? Podpowiadamy!

Spersonalizowane opakowanie produktowe – uniwersalne praktyczne narzędzie reklamowe

Coraz więcej firm decyduje się na to, by zaprojektować dla swojej marki oryginalne spersonalizowane opakowanie produktowe. Ich projektowanie wcale nie jest takie trudne – producenci opakowań dokładają wszelkich starań, by klient otrzymał od nich produkt najwyższej jakości. Firmy takie jak Packhelp udostępniają nawet klientom specjalny kreator online, w którym można stworzyć wizualizację opakowania. Można z niego skorzystać poprzez stronę producenta.

Spersonalizowane opakowanie produktowe – czym jest unboxing experience?

Jak przybliżyć swoją firmę do sukcesu w e-commerce? Poza eleganckim pudełkiem warto podarować mu także emocje. Tzw. unboxing experience to zjawisko, które polega na wywołaniu ogromnej ekscytacji u osoby, która rozpakowuje nowy, zakupiony produkt. Można je wywołać na wiele sposobów, np. poprzez:

  • Wyposażenie pudełka w wysuwane dno,
  • Ozdobienie pudełka wstążką, którą trzeba rozwiązać przed jego otwarciem,
  • Umieszczenie na spodzie pudełka poduszeczki, na której produkt będzie się świetnie prezentował,
  • Wyposażenie pudełka w wycięcie, przez które będzie widoczna jakaś część produktu.

Technik na wywołanie unboxing experience jest wiele, ale jedno jest pewne – im większą wagę przyłoży się do tego, by wywołać to uczucie u klienta, tym większą radość odczuje on, rozpakowując dany produkt!

Zamiast inwestować w plastikowe opakowania, postaw na ekologiczne pudełka

Spersonalizowane opakowania to jeden z bardziej skutecznych sposobów na to, by klient zapamiętał dobrze markę. Aby zbudować pozytywny wizerunek marki, poza unboxing experience warto zadbać także o ekologiczny charakter używanych opakowań. Zamiast inwestować w szkodliwe dla środowiska plastikowe opakowania, warto postawić na opakowania ekologiczne, np. wykonane z kartonu. W ich projektowaniu nie ma praktycznie żadnych ograniczeń, dzięki czemu mogą one posłużyć jako estetyczne, biodegradowalne nośniki reklamowe dla każdej branży.