Spersonalizowane opakowanie produktowe może przyczynić się do zbudowania pozytywnego wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży. Jak wywołać u klienta unboxing experience? Co to takiego? Podpowiadamy!

Spersonalizowane opakowanie produktowe – uniwersalne praktyczne narzędzie reklamowe

Coraz więcej firm decyduje się na to, by zaprojektować dla swojej marki oryginalne spersonalizowane opakowanie produktowe. Ich projektowanie wcale nie jest takie trudne – producenci opakowań dokładają wszelkich starań, by klient otrzymał od nich produkt najwyższej jakości. Firmy takie jak Packhelp udostępniają nawet klientom specjalny kreator online, w którym można stworzyć wizualizację opakowania. Można z niego skorzystać poprzez stronę: https://packhelp.com.

Spersonalizowane opakowanie produktowe – czym jest unboxing experience?

Jak przybliżyć swoją firmę do sukcesu w e-commerce? Poza eleganckim pudełkiem warto podarować mu także emocje. Tzw. unboxing experience to zjawisko, które polega na wywołaniu ogromnej ekscytacji u osoby, która rozpakowuje nowy, zakupiony produkt. Można je wywołać na wiele sposobów, np. poprzez:

  • Wyposażenie pudełka w wysuwane dno,
  • Ozdobienie pudełka wstążką, którą trzeba rozwiązać przed jego otwarciem,
  • Umieszczenie na spodzie pudełka poduszeczki, na której produkt będzie się świetnie prezentował,
  • Wyposażenie pudełka w wycięcie, przez które będzie widoczna jakaś część produktu.

Technik na wywołanie unboxing experience jest wiele, ale jedno jest pewne – im większą wagę przyłoży się do tego, by wywołać to uczucie u klienta, tym większą radość odczuje on, rozpakowując dany produkt!

Zamiast inwestować w plastikowe opakowania, postaw na ekologiczne pudełka

Spersonalizowane opakowania (custom branded boxes) to jeden z bardziej skutecznych sposobów na to, by klient zapamiętał dobrze markę. Aby zbudować pozytywny wizerunek marki, poza unboxing experience warto zadbać także o ekologiczny charakter używanych opakowań. Zamiast inwestować w szkodliwe dla środowiska plastikowe opakowania, warto postawić na opakowania ekologiczne, np. wykonane z kartonu. W ich projektowaniu nie ma praktycznie żadnych ograniczeń, dzięki czemu mogą one posłużyć jako estetyczne, biodegradowalne nośniki reklamowe dla każdej branży.