Zebra wprowadza nową specjalizację w programie partnerskim PartnerConnect w zakresie lokalizacji i śledzenia dla partnerów handlowych.

Program wspiera partnerów Zebra Technologies wdrażających rozwiązania RFID i systemy lokalizacji w czasie rzeczywistym.

Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), innowator w dziedzinie konkurencyjnych rozwiązań biznesowych, ogłosiła dzisiaj nową specjalizację PartnerConnect Location and Tracking dla partnerów koncentrujących się na sprzedaży systemów RFID i systemów lokalizacji w czasie rzeczywistym (RTLS). Nowa specjalizacja Location and Tracking, opracowana jako strategiczny element wielokrotnie nagradzanego programu PartnerConnect™ firmy Zebra, zapewnia narzędzia potrzebne do prowadzenia sprzedaży systemów RFID i RTLS oraz pomaga firmom w skutecznym wdrażaniu tych rozwiązań w celu uzyskania korzyści biznesowych.

Specjalizacja Zebra Technologies w zakresie lokalizacji i śledzenia to dowód uznania dla doświadczenia partnerów i inwestycji w pasywne i aktywne rozwiązania technologiczne RFID i RTLS. Zakwalifikowani członkowie programu będą mieli wyłączny dostęp do korzyści związanych z budowaniem biznesu, w tym do wstępnie zakwalifikowanych leadów, zachęt do zwiększania skali rozwoju, zniżek na ofertę RFID i RTLS, wsparcia go-to-market, finansowania marketingu, zwiększonego zarządzania kontami w kanale i planowania, a także do rozpoznawalnego logo, które będzie świadczyć o ich doświadczeniu w branży.

Specjaliści w programie mogą sprzedawać i wdrażać rozwiązania do lokalizacji i śledzenia, natomiast bardziej zaawansowani specjaliści mogą realizować te same cele w skali całego przedsiębiorstwa oraz dostarczać zaawansowane integracje.

„Klienci chcący wdrażać rozwiązania z zakresu Internetu rzeczy (IoT) potrzebują zaufanych, wyspecjalizowanych partnerów” – powiedział Diego Gigli, Purchasing Manager w Temera. „Ta nowa specjalizacja Zebra Technologies pomoże rozwinąć i zwiększyć naszą sieć relacji oraz wartość, jaką przynosimy naszym klientom”.

Zebra wykorzystuje dziesięciolecia doświadczeń i innowacji w zakresie rozwiązań lokalizacyjnych – od pasywnych znaczników RFID na opakowaniach po aktywne śledzenie zawodników w rywalizacjach sportowych w czasie rzeczywistym, pomagając przekształcić dane z otoczenia w wartość biznesową. Te rozwiązania do lokalizacji i śledzenia wspierają monitorowanie zapasów, aktywów i ludzi w sklepach detalicznych, magazynach, centrach dystrybucyjnych, na liniach produkcyjnych, w szpitalach czy na arenach sportowych.

„W 2003 roku Dipole była pierwszą firmą, która wprowadziła RFID na poziomie przemysłowym w Hiszpanii” – powiedział Santiago Depares, CEO firmy Dipole. „Ta specjalizacja pomaga wyróżnić nas jako liderów. Wzmacnia nasze relacje z firmą Zebra i naszymi klientami, którzy ufają nam, że dostarczamy rozwiązania spełniające ich potrzeby w zakresie śledzenia, identyfikacji, etykietowania i przechwytywania danych”.

Zebra oferuje również najszersze w branży, sprawdzone w praktyce portfolio RFID obejmujące stacjonarne i mobilne czytniki, drukarki/kodery i tagi. Zebra została uznana za lidera w 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Indoor Location Services przez ostatnie trzy lata.

„Dzięki rozwiązaniom lokalizacyjnym i śledzącym firmy Zebra, partnerzy mogą wzmocnić pozycję swoich przedsiębiorstw, przeanalizować lub przewidzieć implikacje i zdecydować o najlepszym kolejnym kroku w czasie rzeczywistym” – powiedział Bill Cate, Vice President of Marketing and Channels, Zebra

Technologies. „Nowa specjalizacja firmy Zebra w zakresie lokalizacji i śledzenia jest przykładem tego, jak program PartnerConnect pomaga naszym partnerom wyróżnić się w oczach klientów, ułatwiając im jednocześnie współpracę z nami w celu rozwoju biznesu i uzyskania wynagrodzenia za swoje zaangażowanie, kompetencje i wyniki”.